Wednesday, August 5, 2009

Cekodok

Kemarik kami duai yett cuti2 malaysia. Ngasu ngiga utai ke nadai blama..cey.. dah tembu pengawa kemarik. Alu meh kami duai ya ka ngiga utai pakai lok sebedau ngemulai diri ke rumah.

Yett: Meli cekodok ba metro diak u.
Aku: Aku ngai makai cekodok. Enda nyamai sepik aku. (Ngai2 ka maksud ya. Ukai ngai amai2)
Yett: Aku ka.
Aku: Enda minat aku utai nya u.
Yett: Ba metro diak nyamai. Ranggup. Aku suka.

Nyau meh kami duai ya meli cekodok nya tadi deh. Aku meli cucur pisang. Yett meli cekodok ngau keropok lekur mimit. Apoo... RM2 mayuh diri gak cekodok nya, Setengah plastik bisi ya.

Aku: Nyepi ya u. Apoo amai nyamai gak cekodok tok. Ngelama tok cekodok, nyau lucak utai ba dalam... nie aku ka... yuckss!!
Yett: Nya neh. Ku dah madah nyamai. Sigi lain daripada yang lain. Ehehe
Aku: Ti ketok.. ka meh aku makai. Nyamai deh.

Mula la aku jatuh hati ngau cekodok metro. Amai diak ajak cekodok ke nyamai plaba aku. Ngelama tok urg meli, ya gak besai. Enda nyamai agik. Ila kami duai ya napat kia baru. hehe...

1 hugs:

YourFriend said...

belum cuba belum tau beb LOL

Post a Comment