Friday, October 2, 2009

MoonCake Festival



Enda entu nyentuk aku, kemaia ari mooncake kebendar ya. Ko bala urang sama gawa ngau aku, tengah bulan October tok. Ingat aku agik mit kelia, laban te sekul cina maia primary school. Setiap taun bisi ajak pekit tanglung di gaga sekul kami. Rindu meda pengelandik urang begaga tanglung. Aku ampit meh ngau begaga kenya....rindu ngau urang ngeruh ke ai. Nadai kala bulih perais..laban nge aku semuti te ngudah ke ya ajak wai... Sekul aku suba enda jauh ari rumah, sepiak pagar ajak. Nya meh kami sebilik ngau meda bala cina mantai ke tangglung ba padang sekul. Sayau meh maia nya nadai camera kena ngambi gambar jadi ke pengingat. Bisi camera abak aku maia nya, nadai ulih kena senep maia malam ari. Enda terang. (Camera murah jak)
Enti diatu, nyau bendar makai mooncake. Bala supplier meri mooncake, nyau puah makai mooncake. Aku enda gak madah diri enggai tang sesirap ajak cukup meh empa aku. Enda gak tetenguk. Suba maia nadai betelan ke air liur meda nya jual ba kedai. Enda sanggup ka meli, mar amai. Sigi dah rega sampai RM8. Tambah agik, maia meda ajak tenguk. Dah nya enda ingat agik. Temu udah abis mooncake season. Maia aku baru masuk opis tok suba taun 2005, maia nya amai berujan ke mooncake opis kami. Ka enda, siko supplier meri paling kurang pan 5 kotak (Siti kotak bisi 4 igi). Kami nyau ber asuh2 mai. Nya meh aku ngenang diri, ti ba menoa din. Ka ajak meh ku ngangkut nya, mayuh bala.. hahaha..bum amai neh..
Dah taun nyin kemari, sekotak ajak ulih kami. Nya meh sinu meda moa bala, nganti2 mooncake tak kunjung tiba. Laban ekonomi merosot, berasai amai gak impact ya. Taun tok, bisi gak mimit. Syukur amai...
Bah nangka tok ajak meh cerita ulih dikunsi aku ba ditu.

0 hugs:

Post a Comment