Monday, August 23, 2010

Eh! dapat TAG dari Cik Endun

Whooot whooo...dapat TAG dari Cik Endun dari seberang:

1) Jika sekarang anda ada RM250, anda nak buat apa?
Cukup ke tu?? erkk! Ok la, saya nak beli baju baru....almaklumla, size dah makin up semenjak dah "naik pangkat" mwhahaha....

2) Cikgu kegemaran semasa Tingkatan 3. Kenapa?
Aha....cikgu Si Tong Yong... Dier cikgu tusyen matematik aku.... dari tak lulus boleh lulus PMR...ye la, bab2 matematik nie aku memang lembabsssss....... sambil2 tusyen ada lagi seisi gossip2..hihi.. tu yg best..

3) Subject kegemaran semasa university?
Busineess and ethic.. (cey! kedengaran beretika la aku ini kalau buat business, bluwerrkk!)

4) Pekara yang anda tak suka tentang sekolah?
Tak suka kokurikulum.....ehe..bukan apa...aku budak harian, jalan kaki pegi sekolah 20minit... Kalau dah balik rumah..memang malas nak keluar balik...ehehe.

5) Apa yang anda risau??
Of course la hutangggggg!!!!!!!!!!!!!!! uwaaaa....... kan baik 1juta tu tetiba datang bergolek ke rumah aku...ooopsss!! angan2 mak jenin pulak!!!

ok ok..saya tag dier orang nie:
1) Gna Ebie
2) JoanEthel
3) Mavis

0 hugs:

Post a Comment