Tuesday, September 7, 2010

Tag untuk org kiut?


1) Apa nama blog dan kenapa letak nama itu?
Sekarang nie nama blog saya Unexpecting Adventures. Saya letak nama tu sebab ada satu masa tu saya pegi kedai buku, tengok satu buku bertajuk Unexpecting Adventures. Saya pun terpikir la hidup ini memang selalu diluar jangkaan. Lain dirancang lain plak jadi nya. Macam nie pun.. kita tak tau apa yang kita akan catat untuk hari ini... so aku pun letak nama tu la...

2) Jelaskan kenapa dan bagaimana anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda?
Oh, URL blog ini adalah nama penuh saya. Saya singkatkan jer.. lebih menyerlah nama kedua saya. Sayang kalau tak dipakai pikir saya lah..

3) Bila blog anda mula beroperasi?
Saya pun tak ingat, cuba lihat bila post pertama saya. Dulu saya "bersembunyi" selepas diberi kata2 dorongan dari seorang teman rapat, aku pun mula la keluar melangkah keluar. :-)

4) Siapa follower pertama anda?
Tak berapa pasti.... agaknya cik Endun kalau tak silap...

5) Ucapan kepada si pemberi award ini.
Oh sudah tentu nya ucapan ribuan terima kasih kepada Cik Endun dan Lady Ethel, tanpa anda semua siapa la saya... ;-)

6) Tag 9 orang yang patut terima award ini.
Saya nak tag Si pencinta merah jambu dengan Pn. Girl (nama samaran) :-)

0 hugs:

Post a Comment