Thursday, October 7, 2010

Ingatkan anda dah lupe... :-)

Hari ini bufday aku...*kecoh tol minah nie bufday*. Awal2 pagi aku dah on hp..takut kot2 ada sms waktu tengahmalam tadi...mana tau ada wish dari si Dia yang ku nantikan... setengah jam check... eh tak ada.... lupa ke???? Sesampai kat kantor sambil buat "keja" sambil tu jeling2..Sementara jari jemari nie ligat menari kat badan Mr.hp aku nie mata mengerling handpon aku yang aku letak berdekatan kat Mr.hp aku.... mana tau kalau letak kat drawer, poket ke..aku tak nampak, tak dengar incoming call/ sms.... teett...msg received! Eh, dari mr. Gary...oh lupa, pagi tadi ada wish dier...sama kita org bufday... *kecoh lagi*.... tak lama selepas tu...dari En.Bugis plak....Bugissss...aku 28 la..bukan 27.....ehehe...tak pe..... seterus nya dari mommy Cristie (jgn mare aku, kalau sepeling name tu salah..:p, mare cepat tue...forever young darling!!!) ...diikuti plak, Mrs. Jacky..... dalam hati nie masih lagi tertunggu2...nape tak msg2 aku lagi nie???..lupakah Si dia?? Balik rumah lunch, dah habis waktu lunch... check lagi hp tak ada... hrmmm..nie mesti lupa pasal bufday aku nie...2 hari sebelum Si dia ada sms cakap bufday aku around de corner! tak kan la lupa...aku dah jawab YES lagi tu.... Tepat kul 3.21pm, (aku dah dekat2 nak lupa pasal si Dia dah)...teettt...msg received! " Happy Birthday! Enjoy your 7 days FREE call/sms to 8pax starting from NOW.....bla bla bla....." YAY!!! Akhir nya, engkau ingat jugak bufday aku yer!!! Tingkiu!!!! Muahhh...ini la yang aku tunggu2......ingatkan dah lupa sama gue, kecik hati gue tau..... Thanks to Celcom... still lap u...muaahh!

p/s: Kepada kawan2 aku yang wish aku melalui sms tu, jangan la kecik ati..bukan aku tak tunggu..aku tunggu jugak..tima kasih kerna masih mengingati hari penukaran umur aku. GBU all..Lap u all... Ada masa aku kol ko org semua.... ehehe....

4 hugs:

Tiq said...

hahahahaha chalie ko tok Mona...once again dear, a very Happy Birthday. Enjoy ! :) XOXO

YourFriend said...

hahhaha...pama bini selekom

Embau said...

Hahaha....I can't lip weedout U.....

Unknown said...

Wahh...aku sudah lambat wish ka...huhu...very da binzee...
neway...happy belated birthday...!
muahh..muahh..muahh

Post a Comment