Friday, November 5, 2010

Cinta Vs Sayang

Cinta Vs Sayang...ada bezakan? Masing2 ada pendapat sendiri kan..baik la tak payah la saya explain lebey2...... *malas nak taip panjang2*
Semalam terima panggilan dari "......".... nak suruh datang interview...
Rasa2 keja dier shift kot....tak pasti lagi...tapi kira lumayan.. * menurut permintaan saya dekat resume*
Kalau la saya dapat keja ini...mcm mana eh? bila pikir2 balik... kalau shift susah jugak untuk saya dan baby...sebab kan exclusive bf..kesian anak mommy... kalau keja sampai shift malam balik malam, huh gerun bila mengingati nak merentas hutan tebal balik rumah.....seram beb!
Tempat tu mesti tak friendly bf.... tak ada tempat nak mengepump... unless masuk fitting room..ehehe...
Antara CINTA saya kepada MEC....dan SAYANG saya pada keja yang gaji tak seberapa lumayan tu...
Kalau la saya sehebat idola saya, mungkin semua nya mustahil...tapi itu idola saya..bukan nya saya...
haiyayayaya........ kena buat keputusan dengan bepikiran warass nie.... tak boleh greedy demi kepentingan diri sendiri...

God puhleaaseee show me the way.... I need you all da time...

Harap2 ada penyelesaian terbaik.

3 hugs:

YourFriend said...

God Puhleassee..help my friend..:)

Tiq said...

mesti ada jalan penyelesaiannya..don't worry too much my fren. XOXO

Embau said...

Endun: :)

Tiq: yess! It's true... :)

Post a Comment