Monday, May 25, 2009

Aduh...

Aduh...kawan aku tok ke dikarap aku ba kuching..tetiba plak madah diri enda ulih....ka ngumbai diri enda madah tumu..enda gak..lama gak tudah aku madah ke ia.... ba ya..munyi ko laut...
Malang menimpa nasib diri... Nya meh tudah aku nyau nadai mud ka ngaga pengawa...nyau begiga ke hotel....nya nyau tak nanya jimmy kazen aku.... Nya ko ya, Tune hotel ok tpt nya..semak pasar...bisi magang utai semak nya.... nya meh ku cuba book hotel nya.... nasib gak agik bisi... yg lucu ya hotel nya. bisi air conditioning charges... sama ada 12jam ataupun 24jam ko.. enda kala ku ninga wai.... nya ko indu customer service nya madah..dalam sari ti dah 12jam air cond nya idup, ya akan padam kediri....puah gak aku berunding.... aku jarang gak diau ba hotel.. malam ajak. Manah gak aku ngambi 12 jam ajak la....
Ngenang diri amai adventure nyau kediri2 diri bejalai bebelah kuching..enda ngawa..training..dah tok ila ulih gak melancong kediri gak ke menoa bukai kini..heheh.. maia ati ke ka menenangkan diri ko org neh.... ehehe.....
Dah la aku enda kala ke menoa kch nya.......hrmm...ila nusi ulah ku ba kuching gak..

0 hugs:

Post a Comment