Thursday, March 11, 2010

Ni penganti aku??

Tinggal sebulan lebih da agik, maia aku ka badu gawa ditu. Company tok ngai enda diberi 3 bulan notis ti ka badu gawa. Lama amai neh. Dalam masa nya, bisi maia ati ka enda nyadi badu. Bisi gak ati ka jampat badu. Ahdeh! nadai tetap pendirian Embau tok. Sekejap ka, sekejap ngai agik. ehehehe....
Masalah ya diatu, dini meh penganti aku tok enda datai2? Bakani meh ka handover pengawa aku tok ngagai ya. Dah gak filing ngemayuh nya bedau gagak. Kasih meh tudah ya ila, tekapa2 ditinggal ke aku. Kada ke chukup masa kena madah enggau nerang ke ya pengawa tok. Baka ke mimit tang pama diri gak pengawa ka di adu. Arap meh penganti nya masuk tengah bulan tok. Masa sigi enda cukup meh tok ila.
Sayau amai ngenang diri ka badu gawa ba ditu. Ka pan enggai, masa enda mengizinkan. Keadaan enda ngasoh entu lama gawa ba ditu. Ti jalai lurus baka urang bukai, kapa aku ka badu. Alu meh ngenat kediri ditu gawa. Tinsin ko jako, sigi lagu ya maia gawa. Ti company tok ulih angkut pulai ke menoa sigi ka aku nganngkut nya... (munyi ceta cartoon)...
Arap meh ti pulai ke menoa ila bulih keja ngau jampat. Ahdeh..jobhunting baru...

............ embau......

0 hugs:

Post a Comment