Thursday, March 11, 2010

Ditundi maia Ringat..

Ehehe....
Ku bekenang ngau BFF kemarik, ti maia kitai ringat ngau urang..ngai amai ditundi2 orang. Nambah ke agik pengeringat kitai. Nya meh randau kami duai kemarik. Dah sigi te mangah gak diri tok. (Mangah2 tang manah ati)... huhu
Kemarik bisi kawan sama enggau aku gawa ditu, rumah ya kena rumpak urang. Nadai kala utai nya nyadi sekumbang ya diau diak 5 taun. Baru meh tudah nya. Nyau kesal tudah gamal ya nerima rita nya ari housemate ya, maia nya ba rantau jalai, ka pulai ke rumah meh nya.
Dah nya, ari siti ya nyerita meh ngau urang ba opis pemedis, pengirau ati ya pasal rumah tok tadi. Sekali ditundi orang tudah ya tadi. "ala..utai udah, udah la..kapa ka ngenang2 agik" ko siko. "Sarinya ku ka ngasoh Gf aku diau ngau d diak ngai d"ko siko gak... nya meh ya ringat nganu urang nya, "aku benung ringat2, irau2 ati..ditundi kita ketok"... nah, nemu gak nya ngai ditundi orang maia ati panaszzz... ati irau...
Aku slalu ka meluah ngau ya nglama tok..pemedis ati diri, pengeringat diri ngau bala ba opis... ditundi ya aku...kenya meh asai aku.. ka aku munyi nya ngau ya.. ngai gak..diam ajak meh aku... Kami bisi siko indu, ya slalu salah anjung doc.. Slalu neh aku tok mut2 ngau kolik aku ke kena rumpak tok... saut ya "ala tu kan best friend ko".. nie enda aku geram agik ninga... Ukai gak minta sokong ya, tang anang meh nyau ngelesey ke kitai... eeee... lain siko..lain gak ulah...

0 hugs:

Post a Comment