Friday, April 2, 2010

A-wad ari Endun!


Au neh, bulih A-wad ari Endun. Ka nemu pasal 7 pekara ba aku pia?
Ok. Aram meh selamat bekelala, ko kitai.. ehehe..

1. Aku anak cina iban. Indai cina, apai iban. Tang indai aku enda nemu jako cina tudah ya laban di iru iban ari mit. Nya moa aku tok kelebih agik baka cina. Nasib sekul ba SRB Chee Mung, nemu gak ngerichau diri jako cina ngau bala chantong. Agik mit suba kangau ke urang rumah panjai cina chantung meda mata aku ke sepet. Akai, alu meh tudah anak mit nya ringat. ehehe...

2. Maia agik sekul rendah, pemandai sedang-sedang ya ajak. 1, 2 & 3 nya enda kala megai, no. 7 sigi ba tangan aku blama. Bepun ari taun 2 enti enda salah ingat aku sampai taun 6 aku sigi ba no. 7. Munyi ko apai aku, laban aku ada 7hb nya aku ka amai bulih no. 7. Bahasa Malaysia aku sekur A blama, sigi te aku ngembuan markah tinggi ba diak. Chewah!! Ti matematik, ngai sakap deh. Bisi maia bulih markah merah, bisi maia bulih markah biru. ahaha... Udah nya, rindu amai ngau urang story telling, ngau blama aku suba. Landik bejako??? Enda gak, tang sigi bisi gila glamer ka bediri atas pentas. Eh Eh... taun 6, bulih no. 2 aku storry telling dalam jako omputeh. Proud of me! Ooppss! ba sukan anang nanya, sigi enda aktif. Belumba tang urang ngemak aku, baru bc bulih medul... hahahaha...ngakal neh. Ku pen enda ingat sapa enda indu ke ngemak aku nya.

3. Maia agik sekul menengah, aha... Form 1 sampai Form 3 agik steady.. agik megai top 10. Chelum kertum maia nya laban bedarat ngai ngena payung agik, enda cool ko orang..Ti maia sukan, aku indu PBSM ti sigi persatuan aku ari sekul rendah nya. (sigi meh enda nyadi indu misi). Udah masuk Form 4 & Form 5, ney majak merosot ya, ari top 10 nyau surut top 20.. BM pun kala pil. Akai amai enda caya neh. Matematik nya tetap seruran..cukup2 ko orang..

4. Udah masuk U, aktif ngau nyadi katun urang ba pentas, ngau urang ngajat. Asapai..baka ke landik amat ngajat. Kebendar ya, urang ke kala meda corak tarian kami ajak meh nemu pengelandik ya. Bisi sekali suba, kami sida endun ngau urang praktis, nyepi ka amai di lara urang, ari siti alu enda nurun agik praktis.. (merajuk kot).. huhu... taja pan pia, rindang diri pengidup maia agik U......

5. Aku tok ukai urang milih makai, semua ok magang ba aku. Nya meh ko BFF aku madah, " d tok nyamai magang utai dempa" ehehe.. enda nemu meri komen baka orang, asal meh nya cukup mansau, cukup asai, nyamai meh nya...nadai beleman deh.

6. Aku tok rindu ke jelu, jampat siru gak aku ngau jelu laban ari mit sigi te beridup ngau jelu. Indai aku nupi mayau, ukoi, burung achang, itit, manuk, kolok (baka zoo neh).. bisi sekali apai aku munuh manuk kesayangan aku, aku alu meh makai enda belauk. Mogok katakan. Sida ya makai belauk ke manuk nya meh, ku ajak makai asi puang...sampai ke saritok di ke ingat ke apai indai aku ulah aku nya. Aku sayau ke manuk nya ukai nama, ya nemu amai ngambat aku ti maia aku merik makai, cukup2 jinak ngau aku.

7. Mom-to-be.. :-)

bah, nya ajak meh pasal aku... mupuk lok....

0 hugs:

Post a Comment