Friday, April 29, 2011

Yay!!! It's Friday again.... I'm lovin it :)

Sunyi mepi upis ditu, urang nya ditu nyau raun ke menoa malaya....Tinggal kami ke keja kuntrik ke enda..laban ukai ahli kelab sob sob... tang sapa ti ka enggau nya, tau. Nambang kediri..munyi ko jako ngelalama tok...duit ke ditanya..he... bisi sekeda terebai pagi tadi, sekeda terebai malam legik. Enda jenak kini sida tinduk malam tadi, ati gagit ka raun. (ngasai kediri...ngeee)

Baru ka nunduk kediri aku dah pulai tea break (9.30am - 10.00am), pansut meh tudah boss aku...

Bos: Monaaaaa, kalau semua org tak ada nanti, u pun tak payah la datang.....
Aku: huh???? (bebegap ninga bos munyi nya)
Bos: Saya lasa tiada olang nanti, semua pegi miri mao telebang...

amai gak flite kul 7 lemai, kul 4 udah sedia nurun ari tok..nemu2 meh air asia ukai nya tau laun..enda alah cuma2 tiket angus..nyabak bala keda.... he

Aku: okay la boss (sigi te ka ajak.....sekerat isi..hahaha )

Tumu pagi tadi bakanya gak bos aku,

Boss: Monaa...dibuh ngaga Payment Voucher d saritok...diau aja....
Aku: Okay.......... (laban te sibuk meda tiket belun sambil nya angan2 gak terebai..)

Appoooo.....bisi nemu bos ngemanah nya kitak?? amai te berkat amai pengidup ku...Terima kasih Tuhan.... taja pen gaji mit, tang ati senang lantang... (utang enda alah kira) Suba ti malam ari minggu, sigi stress blama ngenang diri ke ka keja ari satu.... agik ka ujung minggu. Diatu nadai asai keja ke, enda keja... Masa mayuh meh begulai ngau family. Nganti anak udah umur setaun lebih ila nya baru ya begiga keja ba kompeni, ari satu sampai ari 6 keja.... Yeezzzzaaaa!!!

Diatu ku enjoy dulu. That's enough for me Dear God... Thank you so much!

God bless my boss mr. wong... God bless you and me too! :)

Cheers! xoxo

0 hugs:

Post a Comment