Wednesday, May 11, 2011

Macam-Macam

Hola....how are you guys? How's ur weekend? Sihat dan enjoy semua kan?? Puji Tuhan....
Saya last weekend jumpa dengan couple yg romantikkkk gitu, Cik Tiq dengan Mr.K..... ++ anak buah Cik Tiq...woooi Cik Tiq, kau break my record ngemba aku makan kat KFC kat bukit bintang..eh, eh, Bintang Plaza.... (dalam hati girang, dapat makan KFC, yo!) tima kasih byk2...:p

Ahad, hari Ibu ...Slamat hari Ibu terutama nya Ibu tercinta now a.k.a Inik MEC... :p Sayang ibu selalu... Tuhan memberkati mu selalu. Kepada kawan2 yg wish tu, tima kasih...tak perasan plak saya nie dah jadi Ibu rupa nya... hehe... Kepada kawan2 yg jadi Ibu, (Mama Lihan, Mama Luwee, Mama Milan & Mama Dara) Selamat Hari Ibu, ya..

Malam Ahad, dapat sms yg memeningkan kepala. Entah la, apa yang dpikiak oleh mereka tu. Sms, sms pandai, action tak ada. Cakap banyak2 pun tak guna.... huh.. Biarkan dulu.....

Semalam bos panggil, cakap kawan dier cari staf, so dier rekomankan saya.. waaaa...terharu nyer saya....sebenarnya jauh di sudut hati saya, masih lagi ingin bekeja under you bos. Sangat la selesa biarpun gaji kecik tapi cukup la... Hati girang! Bos kata, sebenarnya dier pun tak nak lepaskan saya, ye la, bila memikirkan masa depan saya, tepaksa juga dier biarkan saya pergi... sob sob... Kalau dier yang menjadi menteri, agaknyer dier bagi saya permenant gov servant kot..hehe...

Awal-awal pagi nie, call kawan bos I tu, bunyi macam mesra jer kat dalam phone (harap macam tu jugak masa reall), arrange appointment meet up at his office around 10am, see how's going later...... Chia yo!

xoxo

5 hugs:

Tiq said...

It was great to see u my friend and encem boy with his scary face hehehehe...

If the opportunity allows you to explore new territory and expanding your horizon..kenapa tidak my friend.. Good luck with that. Kalau ada berita gembira nanti, inform kami semua ya. You are in my thoughts and prayer. XOXO

CarolRG said...

happy mothers day, mommy MEC. murah rezeki duai d MEC u..thanks to God.

Embau said...

Tiq - Tq dear. Yess! Will inform to all of you..hihi

Mommy for Two - Yeah! GBU :D

Tiq said...

eh dont forget our photos haaa heheh

Embau said...

ok ok...tomorrow try to buy new cable, putus asa mencari... hehehe..

Post a Comment