Thursday, September 10, 2009

Bekenang Kenang.

Suiling kolik aku madah diri ka tukar keja. Ka nguji ba bidang oil n gas ko ya. Nya meh ya ngenang diri suba kala nolak tawaran keja ba shell. Nyesal ko ya. Enti pia, udah keja ba shell ko ya. Kitai mensia selalu bakanya..nyesal nadai kala dulu neh.. Ku ngenang diri meh suba, kala bisi bulih tawaran belajar nyadi nurse. Ulih pinta aku ba SPA8, ditolak aku meh nya laban ke udah ke malaya belajar ba unitar. Sayau ngenang nya. Ti enda udah nyadi nurse meh aku tok neh... Tang enti piak, nadai gak aku ngelala urang ke ngau aku diatu. Enda pia enda gak ngau urang ngasai gawa ba opis. Suba agik mit meda ba tv, ceta cina... keja ba opis ke bisi sapat.... Diatu diri empu ngasai. Nyau macam2 ada sekumbang keja ba opis. Bisi hikmah ya meh setiap utai nyadi. Enda pia nadai tua begaga ke kek batik sarawak ko aku nundi ya. he.....
Tang sigi rindu ngenang ya meh. Sekejap nyesal ngenang ya. Sekejap mujuk ati diri ngau berunding positive. Sigi baka ya warna warni kehidupan kitai mensia deh. Ngumbai diri enda nemu ngau urg beluba keja ba opis. Kada ke nemu ku tok gawa ba opis ko suba. Heh, sigi kenya belama runding, nadai kumpiden ngau pengulih diri meh. Dah ka masuk 3 taun gak keja ba ditu. Ney, enda berasai. Aku asai ka meh nguji ke tempat bukai. Tang nya meh, bisi gak ati sayau ninggal ke penuduk diatu. Apai indai arap meh ku tok keja ngau perintah. Tang nadai nasib keja ngau perintah, keja kumpeni manah meh ko aku ari ke nadai keja taja pan gaji sejeput ajak. Sabar ajak meh tok. Arap ke taun siti manah gik gak reseki... Ok lah..umbas nya merapu...aku tok sigi ka amai merapu... nyau baka nenek sebelum waktu nya.... hehe..

0 hugs:

Post a Comment