Thursday, September 24, 2009

Jale Jale di Kelante....

Urang pulai raya ku ka ngau gak nyekut jalai urang pulai ke tansang diri. Ari Raya tok tadi, aku baka urang ke pulai kampung nya meh, numpang ngau kolik aku Abrani, ya pulai ke kampung ya ba Kuala Berang, Terengganu. Aku tok ka ngagai Kelantan endur petunggal aku gawa. Ya udah bisi 3 taun gawa ba Kota Bahru (KB), Kelantan. Suah ngasoh kin, tang timing enda kala cun. Tok pen nyau ka enda nyadi da. Ehehe...... Malam ari 5 (18/09/09) kami mupuk, nya meh merasa suasana pulai kampung ba menoa malaya tok. Apoo...amai jem jem jalai....mayuh amat keta... Tang pengagit ati tetap bisi ba ati. Semangat Raya neh.... Nasib gak Abrani tok ngau kawan ya siko ajak. So ba belakang aku ajak meh... nyamai endur ku ngunjur ke kaki..chewah.. indu mem bah.. hehe... Penglama sida ke kuala berang bisi 6-5 jam.... kami mupuk ari KL dah ka kul 12 mlm..

Da pemayuh kereta ke ka pulai ke sebelah menoa utara. Datai ba kuala Berang bisi nyau ka pukul 7.30pm. Petunggal ku ngambi ba Kuala Berang. Nasib gak ngam ngam aku datai, ya pen datai. Nadai lama beranti. Tang aku tok di bai Abrani pulai ke kampung ya dulu. Nadai sempat ngambi gambar laban te ngetu nuchi gigi ajak..ehehe..(tambah agik malu gak, datai rumah urang alu ka ngacit ke gambar)

Alu di bai Abrani ngagai tasik kenyir.....Meda te udah datai ba diak ka gak niki ke atas meda menoa ke benama tasik kenyir...... Palan endur urang nginti menoa tok. Bisi Hidro ko Abrani, nadai niki kin.. Dah nya kami duai Ujang (petunggal ku) pen mupuk ke KB. Ba rantau jalai mansang ke KB, ku mai ujang ngetu dulu meli keropok lekor a.k.a keropok losong... ngai enda meli tumu, laban nemu kedai mayuh tutup maia Raya.

Tok kedai endur ku meli keropo lekor deh.............

Datai ba KB, jam nunjuk ke kul 12pm..apoo ko aku madah ke Ujang...nyau sari enggai penjalanan aku tok.....mata pen kulap2 ka tinduk. Nadai tinduk maia mansang kitu. Mar gak ukai urang peninduk ba keta. Munyi ko yett madah ngau aku, sekali da meli pill tinduk ko ya..Ngica ulih lelap dlm keta... Amai nya wai.... Datai kami duai Ujang ba rumah ya, bisi mayau tupi housemate ya ngambat penatai kami duai. Nama ya Puteh.. Ya tok nemu amai, datai kami duai Ujang ba rumah ya alu dulu ngagai moa pintu, dah nya merening ke belakang, nganti urang buka ke ya pintu. Urang mupuk nurun keja, bejalai, ya pen mupuk gak bejegau. Orang pulai, ya pen pulai gak. Nemu endar.

Ku berati ke signboard kedai urang KB bisi tulisan jawi magang. Jarang2 bisi meda nama cina, nama melayu ke mayuh gik. Sigi menoa sida ya deh.


Signboard ba KB....

Begambar ba istana lama KB...... suba sida ngaga nya nadai ngena paku ko... ku begambar ajak ba diak..nadai ati maca sejarah ke dtulis sida ba diak.....
Nya ko ujang.. "umur ku dah keja ba ditu, nadai kala kitu ku nemu d..." hahaha..ngulu ke aku, kira ngulu ke d empu meh Jang...

Tok muzium ba KB...pasal utai kena urang ba istana.... berumban tama kitu. laban dah ka tutup cuti raya....

Aku minta Ujang mai ku ke Pasar Sri Khatijah laban selalu amai meda nya dalam gambar..kira pamess meh tempat nya....Pasar basah rupa ya..mayuh-mayuh lauk di jual ba diak...

Keta ke mai ku raun......

Ari raya petama kami duai ujang ke rantau panjang, sempadan Thai ngau kelantan. Din mayuh urang bejual barang2 murah.....Gambar ba atas nya kumbai ku tepikong...... enda nemu nya masjid... orang siam ngempu nya.....

Sempadan Rantau Panjang..tok pintu ka tama ke Thailand.....

Nadai pansut kami duai ujang datai ba rantau panjang. Kedai tutup magang....Kambing biri-biri ajak ke bekesindau ba pasar nya.... Nya ko ujang madah, "ditu hanya kambing ajak belari2..nadai ukoi ko ya....." hehehe....

Gereja St. Martin........ Pulai ari gereja, alu ngetu ba opis endur ujang gawa. Nya ko aku gak madah ke ya, nadai kala ku begambar/ beposing ba balai bomba......hehehe..... malu2 kucing ka gambi gambar......
dah gak kaler baju nyau ka sebaka ngau signboard nya..

"apoo ujang, besai amai keta tok..keni ka driba tok ujang" ngambi lesen baru ti ka mai keta tok ko ujang..


Ka nguji nge mai keta bomba....ndai lesen gak..... ehehe.....

"Bomba di hati ku" - Terry Robson a.k.a Ujang


Udah nya, aku di bai Ujang niki ngagai condo bomba ba diak, meda pemandangan seluruh kelantan. Nya neh, ulih peda semoa. Sekali ajak ngacit ke camera....... hehee...

Beautiful Sunset.....

Puteh resting at home......


Aku pen ngemulai kediri ke menoa USJ2, ngena belun MAS..akai ko ati ku, ngentut kediri.... ngai enda ngena MAS pulai..... Enda lama ajak, sejam udah nya aku pen terengkah ba padang belum KLIA......

Menoa KL/ Selangor peda ari atas.........
Terima kasih bani laban dah numpang aku...Terima kasih Ujang udah mai ku raun2 ba menoa KB, terima kasih Gary, Ciela, Yett, Girl laban ngambat ku ba KLIA...xoxoxo

0 hugs:

Post a Comment