Thursday, September 3, 2009

Cerita ba opis bulan August

Dah lama cerita tok ka ditulis, tang nya meh, nadai bisi ari. Tambah mega nyau makin sibuk. Ti bisi ngembuan broadband ngau leitop baka gik urang baik gak agik..ulih gak becerita maia malam ari neh. Ila meh, nganti bisi rezeki munyi ko laut.
Bulan 8 tok tadi, amat macam utai nyadi ba opis. Bisi siko ari colleague kami, accident ba site. telih ba ibu jari. Nyau lepey2... nasib nadai nama2. Ya gak jauh amai endur ya bulih pemedih nya. Takah seminggu kini, siko gak ari bala colleague kami tegelincir, alu bepaut nyau telih gak jari ya... urat2 putus... ke empat2 iti jari ya kira balat gak telih. Akai..nya meh opis tok tadi begau. Mula2 kumbai sida ya telih biasa ajak..enda nemu gai enda operate kena nyambung urat nya tadi.... Nyau begau meh sida ya ber adu ke insurance. Ngambi duit kena mayar downpayment. Dah nya bisi gak ngau bala ngabas kin. Kasih meda.
Dah nya siko ari colleague kami, enda nemu kemaia ya masuk bilik MD kami.... makin lama makin inggar seduai ya berandau. Dah nya ku malik ke belakang laban te bilik MD kami nya belakang aku, peda ku seduai ya nyu bediri.. betunjuk2 agik nya. Belaban jako.. Akai, nyau kesal meda utai kenya. Nasib assistant MD nya berumban ngelara seduai ya. MD nyau muru ya keluar. Kami seopis ranggap2 meh meda utai nyadi, ngetu magang bala gawa.. Sunyi sepi. Ya ke siko nya alu bai urang keluar, MD meruan dalam bilik ya.. Berapa iko bos2 tama ke bilik ya. Engka nya nanya nama kebuah. Peda ari satu, urang mai meeting. Rupa2 ya misunderstanding tok tadi deh.. Cda ke bebadi nya ngumbai company laun ngambi action. Nya ke enda puas ati.
Dah abis meeting, peda ku project manager kami mai assistant aku nya meeting.. Sigi ngambi ati aku, urang ka terminate ya. Coz ya selalu amat enda datai keja..dalam kandang 2 minggu bisi ajak ya enda nurun keja. Mc la, family problem la. Keluar ari bilik meeting nya seduai ya, peda aku ya nulis surat dah nya alu meeting baru ngau account manager kami. Dah nya ya pen nyua ke surat ngau tag ya sekali. Bah nama utai nya deh? Nyau lemai baru project manager aku ngangau ke aku. Madah ke ya dah badu keja. Alu diatu semua keja ngaga aku magang, baka ke suba. Bah, mayuh meh keja aku diatu deh??? Waaaa.....arap meh bisi nambah ummhh agik gaji ku next year ko kitai....Nie enda macham utai nyadi bulan 8 tok tadi....

0 hugs:

Post a Comment